שם מלא:
טלפון:

שירותי AdCall

רבים מהגולשים עוזבים את האתר בו הם מבקרים לאחר כמה דקות.
היית רוצה לתפוס את כולם רגע לפני שהם יוצאים ולשמור איתם על הקשר, נכון?
עם AdCall, אתה יכול.

אנו מציעים לך אפשרויות בהן יכול AdCall לחזק את הקשר המיידי עם הלקוחות ולהגביר את פוטנציאל המכירות בכל נקודה:

1. תפוס את הלקוח
2. מצטערים לראות שאתה עוזב
3. החלון המשתלב


תפוס את הלקוח

ניתן לשלב את AdCall בכל באנר, מודעת טקסט, דף נחיתה, דף בית, מיילים בתפוצה וכל פרסום אינטרנטי אחר על מנת למקסם את פוטנציאל המכירות שלך. שימוש ב AdCall בנקודות אסטרטגיות בהן הלקוח מעדיף לנהל שיחה אמיתית עם נציג שרות, יגדיל את התמורה שתוכל להפיק מכל פרסום ופרסום.

דוגמאות לנקודות נוספות בהן AdCall יכול להשתלב באתרך:

*מילוי טפסים באינטרנט
*סלי קניות
*תשלום באמצעות כרטיסי אשראי
*תמיכה, שאלות/תשובות

מצטערים לראות שאתה עוזב

כאשר הגולש עוזב את דף הנחיתה/אתר שלך, אתה מפסיד לקוח פוטנציאלי. ניתן למנוע זאת ע"י חלון שיופיע ברגע העזיבה:

חלון זה יכול להעלות את אחוז המכירות ביותר מ35%.



החלון המשתלב

סביר להניח שברגעים אילו ממש נמצא באתר / בדף הנחיתה שלך גולש המחפש מידע נוסף על השרותים/מוצרים אותם אתה מציע. בעוד מספר דקות הוא יעבור לאתר מתחרה בכדי להשוות או לבצע קניה ולעולם לא תדע האם הם בחרו בך או שמא בחרו בעסק מתחרה.
מצב זה יכול להשתנות ע"י חלון אשר יופיע בפני הגולש לאחר פרק זמן אשר יקבע על ידך:

באמצעות חלון זה תפחית את כמות העוזבים, עד כ 60%.